چرا برای اتاق خواب باید موکت بخریم
نوشته شده توسط : منیژه رستم پور

گرد، تند، چهارگوش، نخی، بافته شده یا چاپ شده ... شما از بین مدل های متعدد موکت، از انتخاب خود غافل خواهید شد. بنابراین چه نوع موکتی را باید انتخاب کنید تا اتاق خواب خود را به یک لانه دنج واقعی تبدیل کنید؟ مکان، شکل، پالت رنگ: ما تمام نکاتی را به شما می دهیم تا دکوراسیون اتاق خود را بدون اشتباه تغییر دهید.

یک موکت تزئینی بزرگ برای اتاق خواب شما
موکت اسکاندیناوی، میز پاتختی، مستطیلی یا گرد ... سبک تزئینی قیمت موکت اتاق خواب هر چه باشد، حتماً ابعاد و چیدمان اتاق خود را در نظر بگیرید. البته به محل قرار گیری مبلمان خود توجه کنید. به عنوان مثال، ما بیش از همه فکر می کنیم که باز و بسته شدن درب اتاق خواب را آزمایش کنیم تا از هرگونه اشتباه جلوگیری کنیم. اگر می خواهید موکت خود را زیر مبلمان خود قرار دهید، چه زیر میز کنار تخت یا زیر تخت، مطمئن شوید که آن را حداقل دو فوت کشیده اید. اگر اتاق شما در حال حاضر پر است و دیگر نمی توانید دیوارها را عقب برانید، متأسفانه باید موکت دنج XXL را که در ذهن داشتید فراموش کنید (با عرض پوزش). ترفند در اینجا این است که روی دو نرده تخت کوچک در هر طرف شرط بندی کنید تا به محض بیدار شدن از خواب لذت ببرید، بدون اینکه اتاق خود را زیاد کنید.


پیله خود را با بازی با شکل ها و اندازه های موکت شخصی سازی کنید!
پالت رنگ های انتخابی برای موکت اتاق خواب
برای ایجاد یک سطح بی عیب و نقص از پالت رنگ موکت خود برای اتاق خواب، کارت سفید (یا تقریباً) دارید. البته سعی کنید به تفاوت های ظریف رنگ ها و سبک تزئینی اتاق خود احترام بگذارید. با این حال، چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب شما کمک می کند ... برای مثال اگر اتاق کوچکی دارید، رنگ های روشن را انتخاب کنید تا تصور فضای بزرگتری داشته باشید. رنگ‌های پاستلی نیز به شما در ایجاد پیله‌ای آرام کمک می‌کنند. اگر برعکس، دکوراسیون اتاق خواب شما رنگ های خنثی دارد، آن را با یک تکه موکت با نقش های اسیدی تکان دهید. اما مراقب باشید زیاده روی نکنید!


موکت اتاق خواب عنصری عالی برای رنگ دادن به اتاق است.
لمس اضافی با یک موکت تزئینی در اتاق خواب
انتخاب موکت در اتاق خواب بدون شک رنگ نهایی را به دکوراسیون شما می بخشد. به همین دلیل مهم است که فضایی را که می خواهید به این اتاق بیاورید، تجسم کنید. در اینجا چند ایده برای آزمایش وجود دارد. موکت اتاق خواب را با حاشیه یا حاشیه رنگی انتخاب کنید تا سبک پیله‌ای را به اتاق خود بیاورید، انتخاب موکت اتاق کودک پوست گوسفند نیز حسی دنج به روح اسکاندیناویایی اضافه می‌کنند. اگر می خواهید به اتاق خواب شخصیت و شخصیت اضافه کنید، در یک کلمه: killims. این موکت‌های گلدوزی شده به سبک بوهمیایی جلوه‌ای قومی را به اتاق می‌بخشند، اگر می‌خواهید دکوراسیون خود را با یک اکسسوری ساده تغییر دهید، ایده‌آل است. برای داشتن دکوراسیونی شیک و مدرن در اتاق خواب به موکت های گرافیکی اسیدی فکر می کنیم. ایده آل برای اضافه کردن کنتراست به اتاق شما بدون زیاده روی.


حاشیه ها یا روکش ملایم اتاق شما را بیشتر پیله می کند!
مکانی مناسب برای موکت اتاق خواب شما
اندازه موکت شما در اتاق خواب ضروری است، اما انتخاب محل آن نیز ضروری است. زیر میز کنار تخت، زیر تخت، هر طرف تخت یا زیر کمد ... چگونه انتخاب کنیم؟ اگر چیدمان کلاسیک از شما می خواهد موکت ورودی ساختمان یا همنشین تخت خود را در هر طرف قرار دهید، روند بیرون زدگی موکت بزرگ از تخت در حال ظهور است (به اندازه ای که دمپایی خود را فراموش کنید). اما مراقب باشید موکتی را انتخاب نکنید که خیلی بزرگ باشد که باعث کوچک شدن اتاق شما شود. اگر فکر می کنید موکت زیبای اتاق خواب خود را جلوی انتهای تخت قرار دهید، آن را توصیه نمی کنیم زیرا فضای اتاق شما را تقسیم می کند و انگشتان پای شما نمی توانند از آن لذت ببرند. بالا!


این موکت تا نیمه زیر تخت قرار می گیرد تا رندری بدیع و زیبایی داشته باشد.
انتخاب متریال موکت در اتاق
پنبه، پشم، مواد مصنوعی ... اگر می خواهید یک لانه کوچک دنج ایجاد کنید، در انتخاب متریال موکت خود در اتاق خواب کوتاهی نکنید. بنابراین مطمئناً انتخاب موکت اتاق خواب شما نیز به دلیل هزینه آن است، اما به مدت زمان آن فکر کنید. مواد طبیعی باکیفیت مانند موکت های پشمی سرمایه گذاری هستند اما ماندگاری بیشتری خواهند داشت. اگر نمی‌خواهید نگران نگهداری از موکت خود باشید، مواد مصنوعی بسیار مقاوم را انتخاب کنید (اگر دوست دارید هر از گاهی صبحانه را در رختخواب میل کنید یا اگر میز آرایشتان پر از آرایش دونفره است، یک مزیت است) .


یک موکت شطرنجی اصلی برای مشخص کردن محل خواب.
موکت در اتاق خواب چه اشکالی دارد؟
اگر بین موکت مربع کوچکی که توجه شما را جلب می کند یا موکت گرد برای اتاق خواب تردید دارید، ممکن است راه حلی برای شما داشته باشیم. انتخاب کنید

موکت های گرد یا حاشیه دار اگر می خواهید نرمی را به اتاق بیاورید و از فضایی گرم و آرام لذت ببرید. اگر چیزی کوچک در اتاق خواب کم است، اشکال زاویه دار را برای موکت خود انتخاب کنید که شخصیت را به اتاق می بخشد. شما آزاد هستید که با رنگ ها بازی کنید تا کل کنتراست را ایجاد کنید. و برای کوچولوها، همه چیز در قالی مجاز است: اشکال هندسی، اشکال گرد، گل ها، نقش ها... همه ابزارها خوب است که به تخیل آنها دست بدهند.

منبع





:: موضوعات مرتبط: موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت,بهترین موکت,موکت ورودی ساختمان,موکت اتاق خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: