انواع چمن مصنوعی برای روف گاردن
نوشته شده توسط : منیژه رستم پور

انتخاب قیمت چمن مصنوعی روف گاردن برای باغ شما یک تصمیم بلند مدت است که مستلزم ارزیابی دقیق ، هم در انتخاب خود مصنوعی و هم در مورد انتخاب نهایی محصول است.
ما می توانیم تمام تلاش خود را بکنیم و بدون هیچ گونه قطعیت به شما بگوییم که جایگزینی چمن طبیعی با فرش مصنوعی راه حل مناسبی در هر موقعیتی است ، این یک سرمایه گذاری است که بدون در نظر گرفتن شرایط همیشه معتبر است. در عوض ، ما ترجیح می دهیم به این فکر کنیم که چگونه چمن مصنوعی می تواند برای برخی شرایط مناسب باشد و نه برای برخی دیگر.
چمن مصنوعی با کیفیت بالا می تواند رضایت زیادی را به همراه داشته باشد. کسانی که این محصول را انتخاب می کنند ، طبیعت را دوست دارند و می خواهند باغی زیبا داشته باشند اما در عین حال ، نه زمان و نه مهارت لازم برای نگهداری آن را در شرایط خوب دارند. اگر از طرفی باغبانی را دوست دارید و می توانید بدون تلاش زیاد باغی زیبا بدست آورید ، مشکلات علف های هرز عمده ای ندارید و در منطقه ای زندگی می کنید که تحت تأثیر حشرات قرار نگرفته است ، طبیعی می تواند رضایت بی نظیری را به ارمغان بیاورد.

چمن مصنوعی چمن برای چه کسانی مناسب است؟
ما می خواهیم یک چمن مصنوعی خوب را توصیه کنیم اگر:
- در مدیریت چمن مشکلات عملی مستمری دارید
- شما در منطقه ای زندگی می کنید که قرار گرفتن در معرض آفتاب ، گرما / سرما ، رطوبت یا خشکسالی به ویژه در باغ شما احساس می شود.
- شما با مشکلات حشرات (پشه ، مورچه ، زنبور و مگس) روبرو هستید و هر سال باید به آفت کش ها و حشره کش هایی که برای شما مضر است ، برای حیوانات و محیط زیست متوسل شوید.
- از حساسیت به یونجه رنج می برند
- می خواهید تأثیرات زیست محیطی خود را محدود کنید (دریابید که چرا چمن مصنوعی برای محیط زیست مفید است)
- به سادگی ، شما دوست دارید یک باغ کامل داشته باشید ، اما وقت ندارید که از آن مراقبت کنید.
تراس چمن مصنوعی


جوانب مثبت و منفی چمن مصنوعی
واضح ترین مزایای چمن مصنوعی:

1. زیبایی شناسی
زیبایی زیبایی چمن مصنوعی عینی است ، زمان و فصلی نمی شناسد ، هم در زمستان و هم در تابستان ، پس از یک روز آفتابی طولانی در آگوست و پس از یک باران سیل آسا در دسامبر ، عالی است. بدون تکه چمن سوخته ، هیچ گونه گیاه دیگری که رشد می کند و باید از بین برود ، بدون نقص چشم.
2. سازگاری
یک چمن مصنوعی ، اگر کیفیت بالایی داشته باشد و توسط متخصصان نصب شود ، می تواند با هر شرایط و موقعیتی سازگار باشد: از پشت بام خانه تا بالکن ، از باغ بیرون تا اتاق سرپوشیده ، از صعود تا فرود.
3. نظافت
با چمن مصنوعی ، پس از دوش گل ایجاد نمی شود ، خشک شدن سریع و آسان است. فقط شاخ و برگ را جمع آوری کرده و نگهداری عملاً به صفر می رسد.
4. صرفه جویی در وقت ، پول و انرژی
چمن مصنوعی نیازی به برش ، کوددهی ، مراقبت یا درمان خاص و همچنین عدم نیاز به آب مداوم برای آبیاری ، به ویژه در فصل گرم ندارد. صرفه جویی در وقت ، پول و حتی آب ، یک منبع بسیار مهم.
5. همچنین در حضور کودکان و حیوانات ایده آل است
اگر باغ شما اغلب میزبان کودکان است (در واقع ، در صورت نصب اسباب بازی های خطرناک نیز می توانید یک ضربه گیر در زیر فرش چمن قرار دهید) یا سگ و گربه. فرش ما در برابر سفر دوپا و چهارپا بدون هیچ مشکلی مقاومت می کند. (از شما دعوت می کنیم این مقاله را که به چوب چمن مصنوعی ما اختصاص داده شده است بخوانید).

معایب و کاربرد های چمن مصنوعی چمن مصنوعی تا حد زیادی به کیفیت آن بستگی دارد. با چمن رویال این لیست به صفر می رسد ، اما اجازه دهید نقطه به نقطه روشن کنیم.

1. تغییر رنگ
در میان معایب اغلب مشکل تغییر رنگ چمن در طول زمان توسط اشعه UV وجود دارد. انواع مختلفی از فناوری های تولید و رنگ آمیزی برای چمن مصنوعی وجود دارد ، اما همه سیستم ها مقاومت رنگی طولانی مدت را تضمین نمی کنند. باغهای i-Garden ، از این نظر ، شما را به خواب آرامش می رسانند: آنها در برابر محو شدن اشعه ماوراء بنفش پانزده سال تضمین می شوند.
→ همیشه بررسی کنید که چمن مصنوعی ارائه شده به شما در برابر تغییر رنگ تضمین شده است!

2. صاف شدن نخ ها
صاف شدن تیغه های چمن یکی دیگر از مشکلات معمولی چمن های مصنوعی ارزان است. سایش شدید یا خرد کردن مداوم می تواند منجر به خرد شدن تیغه های چمن شود. از این نظر ، کیفیت فرش مصنوعی اساسی است. سیستم هایی مانند مشخصات V-Shape و Royal Grass® MiNT Technology برای رفع این نوع مشکلات طراحی و ثبت شده اند.
→ همیشه بررسی کنید که چمن مصنوعی که خریداری می کنید از کیفیت عالی برخوردار است و طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سایش قابل توجهی نیز مقاومت کند. ما گیاهان مصنوعی لبه تخت را توصیه نمی کنیم: آنها در برابر خرد شدن مقاومت کمتری دارند.

3. نصب نامناسب
برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، نصب باید توسط نصاب های حرفه ای انجام شود ، که گاهی هزینه اضافی را در پی دارد.

همیشه بررسی کنید که شرایط قرارداد هزینه نصب و مصالح لازم مانند ماسه را به وضوح بیان می کند.

4. تجمع گرما
گرمای چمن مصنوعی ارزان بیشتر از چمن طبیعی در تابستان گرم می شود. در حقیقت ، هر بار پاشیدن آب کافی است تا چمن تازه بماند.
→ تجربه ای که با برخی از نصب در "سواحل" توریستی در منطقه دریاچه داشته ایم ، نشان داده است که چگونه گردشگران و کاربران از پاکیزگی و نرمی چمن قدردانی کرده اند و نه از شن و ماسه و نه از چمن های قبلی پشیمان نشده اند.


کجا می توان چمن مصنوعی را نصب کرد؟
پاسخ بسیار ساده است: همه جا.
از جمله مزایای استفاده از چمن مصنوعی ، تنوع گسترده آن نسبت به مکانهایی است که می توان آن را به راحتی نصب کرد. این اجازه می دهد تا این محصول جذاب هم به عنوان جایگزینی برای چمن طبیعی ، به عنوان جایگزینی برای کف بتنی یا به عنوان یک عنصر تزئینی و کاربردی که می خواهید فضایی آرامش بخش را در قسمت نشیمن خانه ایجاد کنید ، ایجاد شود. به طور خاص ، اکنون بیایید ببینیم چگونه می توان چمن مصنوعی را در محیط های مختلف خانگی و عمومی ترکیب کرد.

1. باغ
در مورد پوشاندن باغ خود با چمن مصنوعی ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که پس از اتمام کار ، عاشق آن خواهید شد. مزایای بیشماری است که از عدم تعمیر و نگهداری شروع می شود ، که در مورد فضای سبز داخلی بزرگ ، به زمان زیادی نیاز دارد. انتخاب چمن مصنوعی به شما این امکان را می دهد که از گوشه سبز خود لذت ببرید بدون اینکه تمام وقت خود را در زمان چیدن و ته نشینی مانتو صرف کنید. همچنین در صورت داشتن حیوانات و کودکان کوچک یک راه حل بهینه است ، زیرا به دلیل امکان شستشو با آب و مواد شوینده ، مشکل خاک و گل را از بین می برد و همچنین محافظت در برابر باکتری ها را تضمین می کند.

2. تراس
حتی کسانی که باغ ندارند ، سرانجام می توانند با استفاده از امکان ایجاد چمن مصنوعی در امکان نصب بر روی تراس ها و بالکن ها ، از طریق سیستم القای و استقرار ، یک مکان سبز کوچک برای استراحت ایجاد کنند. محصول روی بتن بنابراین می توانید از یک چمن کوچک لذت ببرید که خانه شما را زیبا می کند و تراس یا بالکن را برای شما و مهمانان شما جذاب تر می کند.
 

3. سقف ها
یک امکان بیشتر برای چمن مصنوعی استفاده از پوشش به منظور پوشش سقف های قابل دسترس است. به این ترتیب ، یک فضای مشترک برای استفاده بزرگسالان و کودکان ایجاد می شود که فضای تفریحی را چند برابر می کند و به محیطی عالی برای معاشرت و لذت بردن از فضای باز و آفتاب تبدیل می شود. راه حل مزیت بیشتری دارد زیرا تقریباً هزینه های مشترک برای نگهداری آن را حذف می کند ، هزینه قابل توجهی در تمام ساختمانهایی که در عوض دارای باغ های مشترک با چمن و درخت هستند.

4. کنار استخر
چند نفر به نصب استخر در باغ خود فکر کرده اند؟ بهترین چمن مصنوعی بالکن در جایی عالی است که می خواهید منطقه ای در اطراف استخر ایجاد کنید که از کاشی های سرامیکی یا بتنی تشکیل نشده باشد. این کار هم برای جلوگیری از سر خوردن هنگام بیرون آمدن است و هم برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ناحیه ای که اغلب باعث سوختگی پا می شود. برای کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع هستند ، ما مقاله ای اختصاص داده ایم که به چمن در دهکده استخر اختصاص داده شده است.

5. زمین های بازی
در نهایت ، این محصول نوآورانه همچنین می تواند راه حل مناسبی برای مکانهای معمول دیگر مانند زمین بازی برای کودکان ، نمایشگاه ها و نمایشگاه ها باشد.

به طور خلاصه ، امکانات بیشماری است ، به منظور برآوردن هر نیاز شما و ایجاد فضاهای سبز در هر کجا که می خواهید.

منبع : i-garden





:: موضوعات مرتبط: چمن مصنوعی , ,
:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی , خرید چمن مصنوعی , قیمت چمن مصنوعی , چمن مصنوعی روف گاردن ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: