موکت اداری رولی
نوشته شده توسط : منیژه رستم پور

به لطف موکت های سفارشی اداری، می توانید محیط کاری درست کنید که دقیقاً نیازهای شما را برآورده کند.

چه در یک دفتر کار خانگی و چه در خارج از خانه، توانایی سفارشی سازی اندازه، مواد و ظاهر موکت لوکس به ایجاد شرایط ایده آل برای افزایش بهره وری و راحتی در طول ساعات کاری کمک می کند. بیایید ببینیم چرا.

مزایای و قیمت موکت اداری لوکس سفارشی در یک اداره چیست؟
دفتر نه تنها محیطی است که به کار اختصاص داده شده است، بلکه فضای فیزیکی است که بخش مهمی از روز در آن سپری می شود. ساختار مبلمان اداری به گونه ای که محیطی راحت و دلپذیر ایجاد شود یک ضرورت واقعی است تا بتوانید بهتر کار کنید و از سلامت جسمی و روحی خود مراقبت کنید.

قرار دادن یک موکت لوکس در محل کار شما به ایجاد بهترین شرایط برای تمرکز و ارائه بهترین هر روز کمک می کند. در حالی که کیفیت مواد باعث افزایش راحتی می شود، طراحی تصفیه شده باعث می شود که محیط دلپذیرتر شود.

همچنین با استفاده از موکت سفارشی می‌توانید دفتر را بر اساس درخواست‌ها و نیازهای خاص خود در رابطه با ساختار اتاق و یا تصمیم‌های اتخاذ شده برای مبله کردن آن تجهیز کنید. در طراحی موکت متناسب با محل کار، کارفرما و طراح در مقابل هم قرار می گیرند تا بهترین ظاهر و ویژگی ها را برای تجهیز فضا تعریف کنند.

هنگام انتخاب موکت سفارشی برای دفتر، لازم نیست خود را محدود به در نظر گرفتن جنبه های زیبایی شناسی محصول کنید. برعکس، جنبه زیبایی شناختی از آخرین نکاتی است که مورد تحلیل قرار می گیرد. قبل از هر چیز باید درک کرد انواع موکت هتلی با دوام که فضایی که می‌خواهید در محل کار تنفس کنید چیست و چه پیام‌هایی وجود دارد که مبلمان فضای کاری باید منتقل کند. تنها پس از تعریف این جنبه های کلی، می توانید به انتخاب مواد، با انتخاب شکل و طرح موکت اقدام کنید.

تابلو موکت های سفارشی برای دفتر راهنمای انتخاب
چگونه از موکت برای مبلمان بهتر دفتر استفاده کنیم؟
برای ایجاد یک تفاوت مثبت، موکت لوکس باید به طور هماهنگ در فضای اداری قرار گیرد. اگر دستیابی به این نتیجه با یک موکت آماده برای استفاده تضمین نمی شود، با یک موکت سفارشی موفقیت درز تضمین می شود.

هنگام طراحی موکت سفارشی برای دفتر، ابتدا باید در نظر داشته باشید که چه نوع محیطی است و ساختار فضا چگونه است. یک دفتر حقوقی یا یک دفتر فنی متفاوت از یکدیگر مبله خواهند شد و باز هم در مقایسه با فضای کار خانگی کسانی که در مشاوره تجاری مشغول به کار هستند متفاوت خواهند بود. برای دیدن موکت هتلی به https://gamantj.com/hotel-carpeting/ بروید تا مدل های مختلف را برای هتل ببینید.

در صورت باز بودن دفتر برای عموم، ترجیحاً روی موکت‌های مقاوم و با قابلیت تمیز کردن آسان تمرکز کنید، در حالی که برای تجهیز محیطی که فقط تعداد کمی از آن‌ها رفت و آمد دارند، می‌توانید مدل‌های بیشتری را حتی با طرح اصلی در نظر بگیرید. .

به طور کلی در یک اداره، موکت باکیفیت زیر میز قرار می گیرد. با موکت های بزرگ می توانید نوعی جزیره در داخل اتاق ایجاد کنید که میز و صندلی را در آن قرار دهید. با این حال، هنگام انتخاب سایز کوچکتر، می توانید تصمیم بگیرید که موکت لوکس را تا نیمه زیر میز قرار دهید. یا می توانید آن را در فضای دیگری موکت اردبیل از اتاق قرار دهید، شاید نزدیک یک قفسه کتاب یا زیر میز قهوه.
موکت سفارشی ایده آل برای دفتر چه ویژگی هایی دارد؟
اندازه موکت یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام مبلمان اداری باید مشخص شود. اگر می‌خواهید صلاحیت و حرفه‌ای بودن را با مبلمان منتقل کنید، توصیه می‌شود موکت‌های مستطیلی بزرگی را انتخاب کنید که تأثیری در آرامش بخشیدن به کسانی که وارد اتاق می‌شوند را دارد.

گاهی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که به دلیل شکل اتاق یا وجود مبلمان حجیم، یک موکت مستطیلی بزرگ مناسب ترین راه حل نباشد. در چنین مواقعی می توانید موکت های گرد یا بیضی کوچک تری را انتخاب کنید. یا می‌توانید یک موکت نامنظم طراحی کنید که بتواند در عین حال از ایجاد یک محیط طراحی و ایجاد یک فضای کاری کاربردی اطمینان حاصل کند.

اگر تصمیم دارید موکت را زیر میز قرار دهید، باید تأثیر حرکت مکرر صندلی یا صندلی اداری را در نظر بگیرید. بهترین مواد برای موکت هایی که برای محیط کار در نظر گرفته شده اند، موادی هستند که مقاومت در برابر سایش عالی را تضمین می کنند. از این نظر، پشم مناسب ترین انتخاب است، آن هم به دلیل سهولت فرآوری.

در مورد رنگ ها و هر الگوی گرافیکی، تصمیم گیری بسیار شخصی است. موکت های راه راه یکی از همه کاره ترین و جاودانه ترین راه حل ها هستند. و هم برای دفاتر رسمی و هم برای محیط های کاری آرام تر مناسب هستند. حتی با قالیچه های با لنگه برای راهنمای انتخاب موکت دفتری rn هندسی و قدیمی شما می توانید مبلمان کاربردی و ظریف ایجاد کنید.
نودوس موکت های معتبری ایجاد می کند.
لوکس را به خانه خود بیاورید!
موکت های لوکس

نودوس موکت لوکس را دوباره اختراع کرده است. در واقع این اولین برندی بود که مفهوم موکت را به عنوان اثری از هنر معاصر مطرح کرد. نودوس همیشه مصنوعات منحصر به فردی ایجاد کرده است که زیباترین خانه های جهان را مبله می کند.
آیا می خواهید خانه خود را به اندازه یک اثر هنری منحصر به فرد کنید؟ بگذارید موکت دستباف با بالاترین کیفیت و طرح وارد فضاهای زندگی روزمره شما شود! به خانواده خود و افرادی که دوستشان دارید زیبایی یک شاهکار رویایی را هدیه دهید!
هر قطعه از Nodus توسط طراحان معروف طراحی شده است که آن را قابل تشخیص و معتبر می کند. به این ترتیب، هر موکت منحصر به فرد است: شما موکت دیگری را پیدا نمی کنید که یکسان باشد. مانند همه چیزهای زیبا و تکرار نشدنی، نمونه ای از مجموعه نودوس شما را متمایز می کند و در مورد سلیقه و ظرافت شما با دیگران صحبت می کند.

منبع





:: موضوعات مرتبط: موکت , ,
:: برچسب‌ها: موکت , خرید موکت , موکت اداری , موکت هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: